On-line Psychotalks: Psychologie reklamy
po 19. 2.
|Google meets - link bude zaslán přihlášeným
Ať chceme nebo ne, reklama je nedílnou součástí našich životů. Psychologie reklamy se zabývá tím, jak reklama působí na naši psychiku, proč a jak funguje. A za jakých podmínek naplňuje své cíle: prodej. Na přednášce si řekneme něco málo o motivech, potřebách, emocích a dalších nezbytných fenoménech.
Čas a místo
19. 2. 2024 17:00 – 18:30
Google meets - link bude zaslán přihlášeným
O události
Psychotalks jsou tentokrát celostátní. Nevadí tedy, zda se připojíte z Brna, Olomouce, nebo z Prahy. Můžete si přednášku pustit on-line z pohodlí domova. S tím se ale pro nás vážou určité náklady, proto jsou Psychotalks tentokrát za symbolickou částku, která nám pomůže tyto výdaje pokrýt a budeme tak moci snáze zorganizovat další akce tohoto typu. Pokud jste našimi členy, využijte slevu na vstup na tuto akci! Pozor, kapacita je omezená, proto pokud Vás přednáška zaujala, neváhejte s přihlášením :)
- Člen Psychočasu: 60 CZK
- Ostatní: 90 CZK
Akce probíhá on-line, nebude z ní pořizován záznam. Z tohoto důvodu prosím mějte na paměti, zda se můžete v daný čas připojit.
Veškeré další informace týkající se linku a platby se dozvíte po odeslání přihlášky. Ta je závazná, na jejíž základě Vám bude vystavena faktura. Do konce splatnosti faktury Vám místo na Psychotalks držíme. Po odeslání přihlášky Vám informace budou zaslány. Prosíme o strpení, vše děláme ručně a proces chvilku trvá. Fakturu Vám zašleme, jak jen to bude možné. Děkujeme za pochopení.
Těšíme se na setkání!
Tým Psychočasu