top of page

Online Členské shromáždění a volby na tajemníka a další pozice Psychočasu

viceprezident

Aktualizováno: 10. 10. 2024

Čeká nás Členské shromáždění a volby na pozici Tajemníka, HR manažer, Fundraiser, Pobočkový manažer Praha a Olomouc a manažer Konference 2025. Volby proběhnou v rámci Členského shromáždění v neděli 3. 11. 2024 v 18:00 přes platformu Discord.


Účast na shromáždění je povinná a tentokrát nebude možné se účastnit v zastoupení skrze plnou moc.


Je tedy třeba vyplnit čestné prohlášení, které nejpozději do 1. 11. 2024 zašlete vyplněné a podepsané na viceprezident@psychocas.cz



Odkaz k připojení bude zaslán pouze tomu, kdo do daného termínu zašle své vyplněné a podepsané čestné prohlášení. 


Tajemník


Podrobnější informace o pozici naleznete na webu v článku Jaká tajemství ukrývá funkce tajemníka? 


Znovu ale podotýkáme, že všechny pozice Rady jsou si rovné a všichni členové společně odpovídají za jednotlivé povinnosti. Rozdělení kompetencí  v rámci rady je věcí dohody. 


HR manažer: 

HR manažer řídí HR tým, spravuje členství a členské poplatky, shromažďuje údaje o členech, zasílá členům informace a Newsletter. 


  • Proč se stát HR manažerem?: Je to flexibilní práce. Vyzkoušíte si, jaké to je řídit tým pobočkových HR manažerů, budete se starat o nové členy a jejich přihlášky a v neposlední řadě budete mít na starosti členské výhody jak na celostátní, tak pobočkové úrovni. 


Fundraiser:

Úkolem Fundraisera je sehnat finanční prostředky a při těchto příležitostech reprezentovat asociaci. Od Fundraisera očekáváme zodpovědnos a, aktivní přístup. Praxe v oboru je výhodou. 


  • Proč se stát Fundraiserem?: Získáte praxi do svého osobního portfolia či životopisu. Odměnou za Vaše znalosti a práci je 10 % ze získané čásky! Jedná se tedy o jednu z mála placených pozic v asociaci Psychočas.


Pobočkový manažer (Olomouc, Praha)

Pobočkoví manažeři jsou velmi důležitou součástí našeho Psychočas týmu - manažer/ka se pravidelně účastní schůzek s Radou, komunikuje s místní katedrou a koordinátory projektů. Celkově koordinuje řízení pobočky - zajišťuje nábor nových členů, organizuje pobočkové schůzky, stará se o finanční hospodaření pobočky atp.


  • Proč se stát pobočkovým manažerem?: Je to skvělá příležitost, jak si zkusit vést nějaký tým, získat nové kontakty, ale hlavně - jak se aktivně podílet a spoluutvářet psychologickou atmosféru ve vašem univerzitním městě! 


Manažer konference 2025

Má na starosti realizaci Konference 2025 a s tím související: vytvoření týmů pro jednotlivé úkoly a jejich koordinace (prostory, oslovení přednášejících, catering, doprovodný program, vstupenky, webové stránky a celková propagace,...), odpovídá za celkový hladký průběh akce a za finanční stránku konference. Očekáváme zodpovědnost a organizační schopnosti.


  • Proč se stát Manažerem konference 2025?: Získáte jedinečnou možnost realizovat akci pro 100-150 účastníků, budete v kontaktu s největšími odborníky našeho oboru, vyzkoušíte si koordinovat jednotlivé týmy a navíc tím podpoříte českou psychologii.



Kandidovat můžete až na 2 pozice. Pokud vás některá z perspektivních a inspirativních pozic zaujala, neváhejte a na vicepresident@psychocas.cz pošlete vyplněnou kandidátní listinu společně s životopisem a motivačním dopisem do 2. 11. 2024.





Předmětem shromáždění jsou primárně volby Tajemníka a dalších pozice Psychočasu, nicméně jsme otevřeni všem podnětům z vaší strany.


Těšíme se na společné setkání!

 
 
 

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


NAPIŠTE NÁM!

Korespondenční adresa

Vodární 6, Olomouc 771 80

  • White Instagram Icon

Děkujeme za odeslání!

2025 Psychočas, z.s. | Design: Kristýna Kačenová

bottom of page