Milí členové Psychočasu,
vzhledem ke končícímu funkčnímu období tímto otevíráme výběrové řízení na všechny národní pozice Psychočasu na další funkční období (AR 2024/25 - AR 2025/26) s nástupem od 1.9.2024. Neváhejte a přidejte se do týmu Psychošas! Poskytneme vám naše know-how a potřebnou oporu.
Aktuálně se můžete hlásit na následující pozice:
Pobočkový manažer (Olomouc, Praha)
Pobočkoví manažeři jsou velmi důležitou součástí našeho Psychočas týmu - manažer/ka se pravidelně účastní schůzek s Radou, komunikuje s místní katedrou a koordinátory projektů. Celkově koordinuje řízení pobočky - zajišťuje nábor nových členů, organizuje pobočkové schůzky, stará se o finanční hospodaření pobočky atp.
Proč se stát pobočkovým manažerem?: Je to skvělá příležitost, jak si zkusit vést nějaký tým, získat nové kontakty, ale hlavně - jak se aktivně podílet a spoluutvářet psychologickou atmosféru ve vašem univerzitním městě!
Pobočkoví manažeři nastoupí do pozice postupně již přes léto a ve spolupráci se současnými pobočkovými manažery zajistí seznamovací/adaptační kurzy nebo informační přednášky pro studenty prvních ročníků.
PR manažer:
PR manažer spravuje sociální sítě, přes které komunikuje se členy. Jeho hlavním úkolem je propagace akcí, ale na starost má i plánování příspěvků, tvorbu Newsletteru a koordinaci PR týmu.
Proč se stát PR manažerem?: Jedná se o kreativní a flexibilní práci. Podobně jako pobočkový manažer, i zde se dostanete k novým kontaktům a vyzkoušíte si řízení týmu. Kreativitě se meze nekladou a je zde prostor pro inovace a nové koncepty.
HR manažer:
HR manažer řídí HR tým, spravuje členství a členské poplatky, shromažďuje údaje o členech, zasílá členům informace a Newsletter.
Proč se stát HR manažerem?: Je to flexibilní práce. Vyzkoušíte si, jaké to je řídit tým pobočkových HR manažerů, budete se starat o nové členy a jejich přihlášky a v neposlední řadě budete mít na starosti členské výhody jak na celostátní, tak pobočkové úrovni.
Projektový manažer:
Hlavní náplní této pozice je plánování a realizace celostátních projektů, jako jsou přednášky, kurzy a workshopy. Projektový manažer odpovídá za hladký průběh akce, finanční stránku akce (rozpočet akcí, faktury - nebojte, vše vás naučíme, zkušenost výhodou), komunikaci s PR manažerem a celkovou koordinaci projektů. Očekáváme profesionální a reprezentativní vystupování při komunikaci s partnery a zodpovědnost.
Proč se stát Projektovým manažerem?: Náplň práce je velmi kreativní a flexibilní. Získáte možnost se realizovat, budete v kontaktu s odborníky a navíc získáte spoustu zkušeností s organizací malých i větších událostí.
Fundraiser:
Úkolem Fundraisera je sehnat finanční prostředky a při těchto příležitostech reprezentovat asociaci. Od Fundraisera očekáváme zodpovědnos a, aktivní přístup. Praxe v oboru je výhodou.
Proč se stát Fundraiserem?: Získáte praxi do svého osobního portfolia či životopisu. Odměnou za Vaše znalosti a práci je 10 % ze získané čásky! Jedná se tedy o jednu z mála placených pozic v asociaci Psychočas.
Manažer konference 2025
Má na starosti realizaci Konference 2025 a s tím související: vytvoření týmů pro jednotlivé úkoly a jejich koordinace (prostory, oslovení přednášejících, catering, doprovodný program, vstupenky, webové stránky a celková propagace,...), odpovídá za celkový hladký průběh akce a za finanční stránku konference. Očekáváme zodpovědnost a organizační schopnosti.
Proč se stát Manažerem konference 2025?: Získáte jedinečnou možnost realizovat akci pro 100-150 účastníků, budete v kontaktu s největšími odborníky našeho oboru, vyzkoušíte si koordinovat jednotlivé týmy a navíc tím podpoříte českou psychologii.
V případě zájmu posílejte své kandidátní listiny a motivační dopisy na email: tajemnik@psychocas.cz.
Kandidovat můžete až na 2 pozice. Vyhlášení výsledků proběhne v předem stanovený termín.
Budeme se těšit na vámi zaslané podklady a budoucí spolupráci!
Comments