top of page

Volby národních pozic pro akad. rok 2022-2024!

Milí členové,


v termínu od 13.6. - 19.6.2022 se můžete hlásit do výběrového řízení na národní pozice Psychočasu, které jsou popsány níže.

Své kandidátní listiny (naleznete níže) a motivační dopisy posílejte v uvedeném termínu na email: tajemnik@psychocas.cz.


Každý kandidát může kandidovat až na 2 pozice. V každé pozici pak vyhrává kandidát s nejvyšším počtem hlasů. Pokud kandidát získal nejvyšší počet hlasů u obou pozic, bude nominován na svou preferovanou.


Věříme, že všechny pozice jsou přínosem pro váš osobní rozvoj a že nabité zkušenosti využijete i mimo spolek. Nebojte se podat přihlášku! Předáme vám naše know-how a budeme vám oporou!



Otevřené pozice:


Manažeři poboček (Praha, Brno, Olomouc, Ostrava a České Budějovice) se účastní pravidelných schůzek s Radou, komunikují s vedoucími kateder a koordinátory projektů, rezervují prostory pro akce a kurzy. Mají na starost nábor nových členů, organizaci pobočkových schůzí a celkově jsou zodpovědní za chod své pobočky. Propojíte se s vedením vašich kateder a máte možnost vyzkoušet si vedení lidí.


Projektový manažer má na starost přípravu a realizaci celorepublikových akcí, projektů, kurzů a přednášek. Hlavní náplní je oslovování lektorů, komunikace s účastníky, Radou, ostatními manažery, zajištění propagace, kontrola plateb až po vystavení potvrzení. Získáte spousty nových kontaktů a vyzkoušíte si důležitost time-managementu v praxi.


HR manažer řídí HR tým, spravuje členství a členské poplatky, shromažďuje údaje o členech, zasílá členům informace a Newsletter. Povedete tým složený ze studentů psychologie, kteří vám budou k ruce a budete propojovat studenty psychologie.


PR manažer spravuje sociální sítě, přes které komunikuje se členy. Podílí se na plánování příspěvků, tvorbu Newsletteru a řídí PR tým. Hlavním úkolem je propagace Psychočasu. Vyzkoušíte si vedení lidí, budete se podílet na kreativním tvoření a komunikovat s ostatními manažery poboček.


Manažer konference připravuje studentskou konferenci pro 300-400 účastníků. Jeho práce začíná sestavením týmu, komunikuje s koordinátory týmů, Radou a manažery pobočky. Je zodpovědný za hladký a bezproblémový průběh konference. Získáte spousty kontaktů a velmi cenné zkušenosti, co všechno obnáší organizace takto obsáhlé akce.


Šéfredaktor Introspektu píše a edituje články, stará se o propagaci Introspektu, vede celou redakci a dohlíží, aby články vycházely včas. Naučíte se, jak vést tým.



kandidátní listina_červen2022
.docx
Download DOCX • 363KB



116 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Opakované volby na tajemníka proběhnou on-line!

Čekají nás online Opakované volby na pozici Tajemníka, ty proběhnou v rámci Členského shromáždění v neděli 14.4.2024 v 18:30 přes platformu Discord. Účast na shromáždění je povinná a tentokrát z organ

bottom of page